Ara els restaurants t’ofereixen un QR per veure la carta, i a mi m’agradaria que m’oferissin una mica més de servei digital.
A més del nom del plat, em podrien oferir una descripció millor, alguna foto, el vídeo de l’emplatat, la recepte, o els comentaris dels que ja l’han menjat.
A més de plats em podrien preguntar quina música em ve de gust i posar-me una llista d’Spotify basada en els gustos dels clients que estem sopant ara mateix, i ja posats, si em pregunten pels meus paisatges preferits, podrien projectar fotos de context sobre les parets.
També em podrien demanar permís per llegir les meves xarxes socials i emportar-se el perfil, i fins hi tot deixar-me registrar i autoritzar el compartir el meu perfil amb altres restaurants.
Ja m’ho imagino, entro a un local per primer cop, el Bluetooth identifica el meu mòbil, sona el Silvio i sobre l’última taula de la terrassa, allí on ningú pot trepitjar la cua a la Bali es projecte la meva foto de perfil, a la pared es mostra un vídeo sense so de la selva equatoriana, al mòbil rebo la carta i em suggerix “una birra sense alcohol per començar? “
Mentre menjo, puc compartir perfil amb altres comensals, o valorar els plats i suggerir que el bacallà m'ha semblat salat. En acabar faig un clic més i els i pago amb Verse.
Amb aixó els restaurants tenen una eina de marketing que els permet personalitzar l’experiència fins l’infinit, i en unes hores poden passar d’un lloc de menjar ràpid per oficinistes estressats a un relaxant espai multicultural de il·luminació suau.
Aquests matins connectats al món de les idees son màgics i mentre surto del llit em pregunto si tu també tens noves idees a quarts de set del matí.
Bon dia.
A més del nom del plat, em podrien oferir una descripció millor, alguna foto, el vídeo de l’emplatat, la recepte, o els comentaris dels que ja l’han menjat.
A més de plats em podrien preguntar quina música em ve de gust i posar-me una llista d’Spotify basada en els gustos dels clients que estem sopant ara mateix, i ja posats, si em pregunten pels meus paisatges preferits, podrien projectar fotos de context sobre les parets.
També em podrien demanar permís per llegir les meves xarxes socials i emportar-se el perfil, i fins hi tot deixar-me registrar i autoritzar el compartir el meu perfil amb altres restaurants.
Ja m’ho imagino, entro a un local per primer cop, el Bluetooth identifica el meu mòbil, sona el Silvio i sobre l’última taula de la terrassa, allí on ningú pot trepitjar la cua a la Bali es projecte la meva foto de perfil, a la pared es mostra un vídeo sense so de la selva equatoriana, al mòbil rebo la carta i em suggerix “una birra sense alcohol per començar? “
Mentre menjo, puc compartir perfil amb altres comensals, o valorar els plats i suggerir que el bacallà m'ha semblat salat. En acabar faig un clic més i els i pago amb Verse.
Amb aixó els restaurants tenen una eina de marketing que els permet personalitzar l’experiència fins l’infinit, i en unes hores poden passar d’un lloc de menjar ràpid per oficinistes estressats a un relaxant espai multicultural de il·luminació suau.
Aquests matins connectats al món de les idees son màgics i mentre surto del llit em pregunto si tu també tens noves idees a quarts de set del matí.
Bon dia.